Reklamace

Reklamace a vrácení zboží

U Malých snílků si přejeme, aby každé pyžamko přineslo radost a pohodlí. Pokud by se však stalo, že s objednávkou nejste spokojeni, nebo se objeví vada, nemusíte se bát – vše společně vyřešíme rychle a s úsměvem.

Jak postupovat při reklamaci?

  1. Napište nám co nejdříve na info@malisnilci.cz – uveďte číslo objednávky a popište problém.
  2. Přiložte prosím i fotografii výrobku, aby pro nás bylo snazší situaci posoudit.
  3. Domluvíme se na dalším postupu – obvykle formou opravy, výměny nebo vrácení peněz.

Na co máte nárok?

  • Na všechny naše produkty se vztahuje 14-ti denní lhůta pro vrácení.
  • Pokud se vada objeví během této doby, máte právo na reklamaci.
  • V případě oprávněné reklamace hradíme veškeré náklady na vrácení zboží.
  • Vrácení zboží bez udání důvodu

Chápeme, že někdy se prostě netrefí velikost nebo motiv. Proto můžete nepoužité a nepoškozené zboží vrátit do 14 dnů od doručení. Stačí nám napsat a my vám sdělíme podrobnosti, jak pyžamko vrátit zpět.

Adresa pro zaslání zboží

Malí snílci
U Družstva Život 864/21
140 00 Praha 4


🌙 Naše snílkovské pravidlo zní: spokojený snílek je pro nás to nejdůležitější. Každý případ řešíme individuálně a s maximální snahou, aby na konci zůstal jen úsměv a klidné usínání. 💫